Gratis verzending vanaf €100

Snelle levering

Meer dan 30 jaar ervaring

Winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Privacy policy

WAT ZIJN DE ‘JURIDISCHE GRONDEN’ VOOR HET GEBRUIK VAN JOUW GEGEVENS? Volgens de privacywetgeving moeten we zeggen welke ‘juridische gronden’ we hebben om je gegevens te gebruiken. We hebben gegevens van je nodig vanwege de contractuele afspraken tussen jou en Middeljans Sport & Reclame, zoals jouw aankoop van een product of je recht op garantie. Dit is het geval bij: Bestellen & pre-order Bezorging Retour & reparatie Inruil & Tweedekans Contact met onze klantenservice Daarnaast kunnen we je gegevens gebruiken bij ‘gerechtvaardigd belang’. Dat betekent dat we al onze klanten de meest optimale, persoonlijke service willen verlenen. Hierbij denken we altijd aan jouw privacy. Dit geldt voor: Reviews & klanttevredenheidsonderzoek Contact met onze klantenservice Bezoek van de Middeljans Sport & Reclame-website Account Nieuwsbrief & e-mail Persoonlijk advies Acties Social media Beveiliging, wifi & camera’s We kunnen ook een wettelijke verplichting hebben om je gegevens te gebruiken, bijvoorbeeld wanneer we fraude vermoeden. En soms heb je ons zelf toestemming gegeven om je gegevens te gebruiken, zoals wanneer je je aanmeldt voor de nieuwsbrief. Dit houden we netjes bij. WIE HEEFT TOEGANG TOT JOUW GEGEVENS? We kunnen ook een wettelijke verplichting hebben om je gegevens te gebruiken, bijvoorbeeld wanneer we fraude vermoeden. En soms heb je ons zelf toestemming gegeven om je gegevens te gebruiken, zoals wanneer je je aanmeldt voor de nieuwsbrief. Dit houden we netjes bij. We geven je gegevens alleen door aan andere partijen als dat echt nodig is voor onze dienstverlening. Het betreft dan deze partijen: bezorgpartners, leveranciers of reparateurs, product ondersteuning, betaalpartners, IT-dienstverleners en partijen die onze reviews verzamelen. Onze bezorgpartner moet tenslotte je bestelling afleveren op het juiste adres. Partijen zoals data management-platforms, media- en advertentiebureaus en onderzoeksbureaus komen in beeld zodra we je persoonlijk advies willen geven of gerichte advertenties laten zien, bijvoorbeeld op basis van je interesse in bepaalde producten. In verdachte situaties zijn we verplicht om klantgegevens te delen met overheidsinstanties. De partijen die van ons toegang krijgen tot je gegevens, mogen deze alleen gebruiken om jou een dienst te leveren namens Middeljans Sport & Reclame. Tenzij ze zelf verantwoordelijk zijn voor het verkrijgen en beschermen van je gegevens. Sommige cookie-ontwikkelaars hebben toegang tot de gegevens die cookies op onze website verzamelen. Je leest hier meer over in ons cookiestatement en het privacy beleid van deze partijen. We verkopen jouw gegevens nooit aan derden. WAAR WORDEN JOUW GEGEVENS OPGESLAGEN? We slaan je gegevens op in verschillende databases. We hanteren altijd strenge beveiligingsmaatregelen. In het uitzonderlijke geval dat klantgegevens worden doorgegeven naar landen buiten de Europese Unie, zorgen we ervoor dat jouw privacy op een passende manier beschermd blijft. Voor een aantal landen is dit officieel vastgesteld. Sommige Amerikaanse partijen hebben zich geregistreerd onder het Privacy Shield dat voldoende bescherming biedt. Of we werken met officiële modelcontracten die speciaal zijn opgesteld om jouw privacy te waarborgen. HOE LANG BEWAREN WE JOUW GEGEVENS? We bewaren en gebruiken jouw gegevens niet langer dan noodzakelijk. Daarna verwijderen we alle data die we van je hebben. Of gebruiken we jouw gegevens anoniem, omdat we bepaalde data nodig hebben voor interne analyses en rapportages zoals de waarde van je bestelling. Klinkt lekker simpel, maar hoe werkt dat in de praktijk? We houden bepaalde termijnen aan, waarna we je gegevens verwijderen. Dit zijn ze: Opgenomen telefoongesprekken verwijderen we standaard na 30 dagen tenzij we een wettelijke verplichting hebben om een gesprek langer te bewaren. Camerabeelden van onze winkels bewaren we niet langer dan 2 weken. Tenzij we iets verdachts zien dat we verder moeten onderzoeken of de beelden langer bewaard moeten worden vanwege een andere wettelijke verplichting. Inactieve klantaccounts verwijderen we na 7 jaar. Na die periode gebruiken we je gegevens alleen anoniem, voor interne rapportages. Van de Belastingdienst moeten we onze administratie met jouw factuur-, betaal- en bestelgegevens 7 jaar bewaren. Daarna gebruiken we alleen anonieme gegevens voor interne rapportages. Je moet zelf ook de facturen van je aankopen goed bewaren, voor wanneer bijvoorbeeld je garantie verloopt. Als je jouw product door Middeljans Sport & Reclame laat repareren of vervangen, bewaren we jouw melding en contactgegevens 7 jaar. Daarna gebruiken we je gegevens alleen anoniem, voor interne rapportages. Als je je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief of toestemming hebt gegeven voor het ontvangen van gepersonaliseerde berichten, dan bewaren we die toestemming 5 jaar lang. Ook als je op een gegeven moment beslist dat je de nieuwsbrief of gepersonaliseerde berichten niet meer wilt ontvangen, bewaren we het intrekken van je verzoek. De mails die je van ons ontvangt, bewaren we niet langer dan 60 dagen. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je vaker dezelfde mail van ons krijgt. Na die periode gebruiken we je gegevens alleen anoniem, voor interne rapportages. Gegevens die we gebruiken om fraude te voorkomen bewaren we heel lang. Niet leuk, wel nodig. WAT ZIJN JOUW RECHTEN? Uiteraard blijf jij de baas over jouw gegevens. Wil je gratis inzage krijgen in jouw persoonsgegevens en een kopie ontvangen? Of wil je je gegevens wijzigen, verwijderen, gebruik beperken of je e-mailvoorkeuren aanpassen? Geen probleem. Je laat het ons weten per post of e-mail. Op die manier kan je ook bezwaar maken tegen het gebruik van je gegevens voor marketingdoeleinden of aangeven dat je vindt dat jouw privacy zwaarder weegt dan ons belang. In dat geval bekijken we de situatie opnieuw. We willen zeker weten dat jij écht jij bent. Daarom kunnen we aanvullende informatie van je vragen om je identiteit vast te stellen. Dat doen we ook bij onduidelijke verzoeken. Heb je vragen of klachten? Voor vragen of klachten over je gegevens en de bescherming van je privacy kan je contact opnemen met de Middeljans Sport & Reclame: Mailen: info@middeljanssportenreclame.nl Schrijven: Hoofdstraat 3, 9524 PA Buinerveen Wanneer je niet tevreden bent over hoe Middeljans Sport & Reclame omgaat met jouw privacy kan je contact opnemen met de privacy-autoriteit. WIE IS VERANTWOORDELIJK VOOR JE GEGEVENS? Wij zijn Middeljans Sport & Reclame. Dit is ons KvK-nummer: 67853013. Dit is ons BTW-identificatienummer: NL8571.99.432.B01. Je kunt ons zo bereiken: Bellen: Middeljans Sport & Reclame: 0599 - 212 232 Mailen: info@middeljanssportenreclame.nl Schrijven: Hoofdstraat 3, 9524 PA Buinerveen

Onze winkel

In 1985 is Middeljans Sportprijzen begonnen als familiebedrijf in de tot showroom omgebouwde koestal van de boerderij. Daar werd begonnen met de verkoop van sportprijzen maar al snel werd dit uitgebreid met relatiegeschenken en een drukkerij, waarvoor ook de paardenstal en het hooivak werden verbouwd tot werkruimte. In de loop van de jaren kwamen er ook disciplines bij, zoals het bedrukken en borduren van kleding, beletteren van reclameborden en bedrijfswagens en het lasergraveren. Al deze assortimentsgroepen maken Middeljans tot een veelzijdig bedrijf. Ook is er geïnvesteerd in een moderne print- en lamineermachine. Wat weer veel nieuwe mogelijkheden geeft en zo wordt de gehele zaak op en top professioneel. Kortom, als u vragen heeft of gewoon nieuwsgierig bent? Bel, mail of kom gerust eens langs.

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 9.00 uur tot 18.00 uur Zaterdag: Gesloten

Contactgegevens

Heeft u vragen of behoefte aan persoonlijk advies? Aarzel niet en neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken per mail, contactformulier of telefonisch. Bij geen gehoor kunt u het contactformulier invullen of een mail sturen naar onderstaand adres:
Telefoon: 0599 - 212232
Fax: O599 - 212665
E-mail: info@middeljanssportenreclame.nl

Hoofdstraat 3
9524 PA Buinerveen

Bankrek.nr.: 311203337
KvK nr.: 04032937
BTW nr. NLO31229864BO1

Maatwerk

U kunt uw artikelen helemaal naar wens samen te stellen. Met een persoonlijke gravure of een sublimatie met uw eigen logo. Buiten de sportprijzen kunt u bij ons terecht voor al uw gepersonaliseerde reclame uitingen.

Bestellen

Bestellen kunt u via de online shop. Als u liever niet via de webshop bestelt kunt u dat ook via de mail doen, u dient dan wel rekening te houden met een iets langere levertijd. Telefonisch bestellen kan natuurlijk ook, wij prefereren echter om teksten schriftelijk te doen om drukfouten tot een minimum te beperken. Ook kunt u natuurlijk bij ons in de winkel uw bestelling opgeven of samen met ons iets geschikts uitzoeken. 

Betalen

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Via iDeal, PayPal, VISA en MasterCard. Wanneer u wilt afhalen kunt u ook contant of met PIN betalen.

Verzenden

Pakketten worden verzonden met GLS, artikelen die in een brievenbuspakje passen gaan met de post, hier hoeft u niet voor thuis te blijven. De pakketten worden de dag nadat wij ze verzonden hebben bezorgd. Mocht u niet thuis zijn dan probeert de bezorger het meestal bij de buren af te geven. Zodra uw bestelling hier verzonden wordt sturen wij een mail met de mededeling dat het verzonden is, u kunt dan rekening houden met aflevering op de eerstvolgende werkdag.

Verzendkosten

Wij berekenen de volgende bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten. Betaalt u vooruit of via iDeal dan berekenen wij € 7,95 incl. BTW voor bestellingen onder de €100,00, daarboven is verzending gratis. Afhalen kan natuurlijk ook, dan betaalt u natuurlijk geen verzendkosten.

Levertijden

De levertijd van de meeste artikelen is kort, wij hebben een ruime voorraad. De meeste bestellingen gaan dezelfde of de volgende dag de deur nog uit, toch kan het voorkomen dat er iets tijdelijk niet op voorraad is. Als u bij uw bestelling vermeldt wat de gewenste levertijd is zullen wij daar uiteraard rekening mee houden, als wij op de een of andere manier deze levertijd niet halen zullen wij u dat onmiddellijk laten weten zodat u nog een iets anders kunt verzinnen. Meestal komen we echter wel tot een oplossing. Aangezien er altijd wel iets gegraveerd of bedrukt moet worden kan er altijd een dag tussen zitten. Derhalve houden wij 1 week levertijd aan, sneller in overleg.

Retourneren

Onze gepersonaliseerde producten kunnen we niet retour nemen, omdat het speciaal voor u is samengesteld of voorzien is van gravure of afbeelding. Wij verwijzen u naar art. 10 van onze algeme voorwaarden.

Klachten

KLACHTEN Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@middeljanssportenreclame.nl Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.